Gradivo
Gradivo je razporejeno v štiri sezname na posameznih zavihkih:
- Izposojeno (gradivo, ki ste si ga izposodili na dom).
- Rezervirano (gradivo, ki ste ga rezervirali, rezervirano gradivo, ki vas že čaka v knjižnici, ipd.).
- Drugo gradivo (gradivo, ki ste si ga izposodili v čitalnico, izgubljeno gradivo ipd.).
- E-knjige (e-knjige, ki ste si jih izposodili na portalu za izposojo e-knjig).
Glede na storitve, ki jih knjižnica omogoča svojim članom, lahko pri izposojenem gradivu podaljšate rok izposoje, pri rezerviranem gradivu pa prekličete rezervacijo.
Rok izposoje za posamezni izvod gradiva podaljšate tako, da v seznamu izposojenega gradiva označite potrditveno polje ob izvodu (1. stolpec) in nato kliknete gumb ''Podaljšaj izbrano''. Če želite podaljšati rok izposoje za vse izposojeno gradivo hkrati, označite potrditveno polje v naslovni vrstici tabele in nato kliknete gumb ''Podaljšaj izbrano''.
Če je bil rok izposoje uspešno podaljšan, se pri izvodu pokaže zelena kljukica, v stolpcu 'Vrniti do' pa se izpiše novi rok vrnitve.
Če je v seznamu izposojenega gradiva namesto potrditvenega polja pred izvodom opozorilni znak, roka izposoje ni možno podaljšati. Po pomiku z miško na izvod se v zaslonskem namigu izpiše pojasnilo, zakaj podaljšanje roka izposoje ni možno.
Podaljšanje ni možno, če:
- je rok vrnitve gradiva že potekel,
- je bilo gradivo že dvakrat podaljšano,
- je gradivo rezervirano s strani drugega člana,
- imate neporavnane obveznosti.
Izposojeno gradivo lahko podaljšate največ dvakrat.
Pod zavihkom ''Rezervacija'' lahko preverite gradivo, ki ste si ga rezervirali. Izpiše se vam stanje gradiva - ali vas gradivo morda že čaka v knjižnici ali pa vaše mesto v čakalni vrsti.
ZGODOVINA IZPOSOJ
Vpogled v zgodovino izposojenega gradiva dobite po kliku na možnost ''Zgodovina izposoj''. S spustnega seznama lahko izberete leto, za katero se bo izpisal seznam izposojenega gradiva.
MEDKNJIŽNIČNA IZPOSOJA
Če v naši knjižnici želenega gradiva ni na voljo, vam ga lahko priskrbimo iz druge knjižnice. Storitev je plačljiva, strošek nosi član, ki storitev naroči. Gradivo prejmete običajno v treh do petih delovnih dneh. Medknjižničnih naročil v okviru storitve Moja knjižnica ne omogočamo, zato se je zanje potrebno oglasiti v naši knjižnici. V storitvi Moja knjižnica pa lahko preverite vaša odprta naročila za medknjižnično izposojo, izposojeno gradivo ter gradivo, ki ste ga že vrnili.